20 Januari - knäppte en bild eller tre när man kulle kliva på spårvagnen hem från skolan
21 Januari - förfest hemma hos mig
23 Januari - kände mig kort sagt bara tvungen att fota solen på väg till skolan
syns tydligt på skolans toa att det är estetiska människor som går här
denna kväll så hade även LoL6 sin första pub
24 Januari - insåg jag att ca alla bilder jag tar m mobilen är på byggnader...
Denna dag hade även LoL6 en aktivitet i nollningen (mottagningen), var för övrigt as kul!  Var lite som fångarna på fortet LoL6 style
26 Januari klippte jag av ca 20 cm av Camillas hår
(bild tagen av Oliver) min favorit bild på Lina för övrigt
28 Januari - Umgicks en helg med babeiga Lina <3 och firade min födelsedag, sjöng karaoke, fick träffa hennes pojkvän som är typ lika snygg som hon.
29 Januari - fick jag 01.20 (typ) höra ja må du leva via facetime, kollade åpå film, åt sushi m mina babes och kollade på den nya Star wars filmen. Kort sagt en fett bra födelsedag.
1 Februari var det flytt dag, som tur var hjälpte Leon mig, fyllde hela bilen med allt jag ägde utom tallrikarna, ovven och en stekpanna
3 Februari åkte jag hem till Småland, blev hämtad av bror min, vi gick runt på maxi, köpte blommor och godis, åkte sedan hem, åt mat, fick paket och hade mys med familjen
4 februai kalasdär man fick pussar
och tårta
6 februari drog en del av oss slöjdare till Solrosen och åt lunch ihop för att vi klarat av de första momenten i slöjden. Trä, tovning och broderi.
jag gick på Myrorna och letadelampa
men såg mest fina koppar och kläder istället
7 februari - konstaterade dagen där på uppenbara fakta om studentlivet
men njöt av solen
åt lätt lunch (vilket denna dagen var typ frukost)
 
8 februari - va på ikea och hade myskväll med Bertil och Hitman
köpte denna dag en as stor blomma, för att göra det lite extra jobbigt att bära med alla saker hem
9 Februari När internet dog satte jag mig och rita, blev typ The Beatles
 
11 februari - efter att ha stickat till 00.10 på natten hamnade jag sedan denna fredags natt på Pustervik, träffade där André och Carl (dagen där på var det förfest hemma hos André)
12 Februari
14 Januari möte med LoL6 och sedan drog många av oss till en pub på Chalmers och hade ganska bra ändå 
15 februari - LoL6 fick rycka in och ha pub igen, jag satt 2 timmar i insläppet med Camilla och ca 3 stämplar på mig, då hon ville "öva"
16 februari tog av någon anledning en bild på spårvägen?!?
 
17 februari - Reunion med nolle-gruppen <3
21 Februari blev klar med min tulpan
 
såg La La Land med Kråtenäs och Bertil, filmen var för övrigt as bra! rekommenderas.
23 februari - tips från retro/Hanna ska du ta i en färgbomb va inte lat, hämta handskarna du glömde på ditt rum. Annars kan man få händer som ser ut typ såhär...
kände denna morgon lite såhär....måste varje morgon byta från buss till spårvagn för att ta mig till skolan och hållplatserna ligger båda vid Munckebäckstorget, men har en bit ifrån varandra och vissa tider är det nollbyte, då blir livet jobbigt...24 Februari - en bra fredags kväll med förfest, sand, ovve och baddräkt, dansande och en hel del fotande på bussen hem
 
avslutar med 1 av de 3 bilderna Pavlov tog på mig,(en av dessa ska då bli min "LoL6 bild")
kallar dem: "Manspreading -- retro visar hur man gör"

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej