3:e och sista dagen 
man gick in med dessa finisar på wow 2017 
och sattsade denna dagen på Dungen som första stopp
vilket en hel del andra också gjorde 
där träffade jag dessa två 
 
 
Tilda 
 
och John, han är då en som jag känner lite grann, då vi båda gick estet på Katedral samma år, inte helt fel att träffa lite Katedraler lite random sådär på wow 
 
 
sen kom regnet och Max var ju lungt babeigast av oss alla
<3 <3 <3 så mkt kärlek till dessa <3 <3 <3 
och jag och Max åt åter igen Churros, (ett måste enligt mig)
 
kram 
fashion i regnet 
Hampus och Max, lika fina som alltid 
 
efter några timmar komm även Lina och Oliver 
lagom till Oskar Linnros
 
 
 
 
Hanna ta bilder på oss två, de blev ändå heeelt ok 
 
 
 
 
London Grammar in my <3 såååå bra 
1
2
3
4
Puss 
 
så kul att få träffa henne igen!!!!! Saknar henne redan
Band of Horses var inte så dumma de heller, om jag får säga det själv!
 
Regina Spektor
Trots det jäkla regnet var denna dag såååååå bra! Alla var komna och ändå ganska nöjda med tillvaron, sjukt många bra band och artister att kolla på, så ja bra jäkla dag!! 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej