första bilden för dagen, en snapchat bild med dessa 3 
bra budskap från metro
dessa 2 <3
 
 
jag kom även med på bild med det coola paret, tack vare Theres
och vi sprang till Zalando
och kom tillräckligt tidigt dit
för att få varsin gratis jacka, blev inte alls överlyckligt...smålänningen i mig bara: yaaaas en gratis jeansjacka, som jag får broedrad med mitt namn på.
 
vi fick stå i en lång kö, men var sjukt nöjda efter åt!!!
då kände vi alla att mat var en bra grej, Theres och jag sattsade på pizza med bland annat kantareller på, drömmigt god
 
satte oss nära scenen och inväntade The Shins
 
 
som var skit bra såklart
 
 
gick mot vattnet 
Hampus fett babe som vanligt
precis som sin pojkvän
 
Theres
ganska så coola ändå
 
efter att alla som skulel röka hade rökt klart gick vi mot scenen för att se 
 
 
 
 
 
 
Tove Styrke, som är så sjukt ball och bra <3 <3  och hon får äran att avsluta första dagen. Som bjödpå gratis grejjer, god pizza, solsken och äran att umgås med 3 fina människor. 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej