sista dagen i spanien (söndag) påvägen mot frukosten hos kusinerna stnnade vi till i närmsta matbutik: Maxcoop
 
 
åt frukost utomhus såklart, för vem vill inte sitta ute i solen och äta i 35 + när man kunde suttit inne i 21 + ???
pappa och bror min Petter 
Stfeanie hade gjort smoothies som alla fick 
sen gick vi mot stranden, Petters rygga var fylld ändast med öl...
 
 
 
bilderna tagna av Stefanie, så all cred till henne
när man här tycker att Ribin ser blek ut emot Stefanie och sen innser man att man själv är såhär blek fast om man jämför sig själv med Robin....jag är blekheten själv är det jag försöker få fram 
 
 
Robin 
och Stefanie i egen hög person 
 
jag läste ännu en ny bok, som jag kanske glömmt vad den heter för tillfället...
Timme 
 
lunch time
och alla tog oliak sorters stekta mackor pga de var super goda och man fick pommes till
 
finaste moster 
 
 
kort i skuggan blev det efter maten för pappa, Petter och mig 
petter kan uppenbarligen inte smörja in sig redig?!?!
och tydligen kan inte denna gamlingen det heller
 
läshörnann 
 
bara en fin utsickt från kusinernas ställe 
 
 
japp det är min fot som har sandalbränna, och jag är fett stolt över den!
7 nyanser av "brun"
 
 
 
ett par bilder på en sjukt fin solnedgång jag knäppte 150 m från kusinernas lägenhet som de hyrde, tagna på vägen hem
Måndag 7.00 på flyget på väg hem till ett kallare och mer behagligt Sverige 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej