på väg mot kusinernas place (som är det gråa på vänster sida)
spelade 7:an 
 
 
och dessa två myste och var allmänt gulliga bara
mamma <3 <3 
knäcka ryggar 
dricka öl (vatten för mig) 
och kolla på när andra laget är tröga 
torsdagen bestod åter igen av strand och spelkväll (så hoppar stranbilderna denna dag, då det kommer fler sådana dagar) 
fredag morgon (13:00) var det frukost ute 
 
Robin berättade om en rtikle han läst
mamma skrev vykort till mormor och farmor och farfar
 
efter frukost drog vi ungdommar till polen
läste böcker
 
spleade UNO
 
 
ja hade det allmänt chill
kallar denna: bara jag, mina vita ben och en bra bok"
 
efter x antal timmar vid polen gick jag tillbaka och hittade dessa 3, som jag gjorde sällskap med en stund innan vi ungdommar åkte till den rosa/röda sjön
 
 
hur coolt är inte detta???
 
en sjö som är helt röd pga salt och det sjuuuukt mcyket sallt 
 
 
här har vi dem Timme, Petter, Stefanie och Robin 
som mest flöt runt i det salta vattnet
 
 
 
medans jag fotade ca allt jag såg
Stefanie babe eller vad?
 
 
bästa par bilderna jag någonsin tagit, är på dessa två, vem vil inte ha en par bild när man är dränkt i lera???
 
 
dessa <3 
 
 
lite skillnad på oss kusiner är det allt
resten av fredagen bestod av mat ute, spel och utgång 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej