Tisdag och det var ca 34 + hela dagen (på natten vard et ca 28 grader), vi gick från lägenheten till kusinernas och Petters lägenhet för att käka frukost. Dagens första bild är ovan 
vi gick inte alls fel...och hjälpte inte att dte var varmt som bara dne och vi var hungriga...
 
men vi hittade, efter lite om och men 
 
efter frukosten vard et stranden som gällde 
 
lyckades frå 2 bra på bror min men ölen i högstahugg 
 
 
timme kom såklart också på bild 
 
 
bror min och jag av pappa 
 
Jonas mådde denna dag tillräkligt bra för att komma med till stranden, tyvärr var han i sängen största delen av veckan vi var med dem, så detta är ca alla bilder jag har på honom tyvärr.
 
Gunnel som bara var en aning brunare än familjen Hultinsson (eller jäkligt mycket brunare)
 
pappa <3
 
sand hade man överallt 
 
 
hur härligt ser inet detta ut????
Lunch, på Ocean front (de gjorde sjukt goda stekta mackor med pomme till)
 
fotade grabbarna (till den nya dressman kampanjen i badbyxor ?!?)
sen vart det väntan på mat 
 
då satt vi ute och spelade kort, drack öl, vatten och bara tog det lungt i värmen 
Fina mor min <3 <3 
Mamma, Timme och Gunnel (och jag) gick iväg för att köpa med oss pizza
systrarna 
pizza och sen spelakväll, kvällens spel --> Yatzy 
Stefanie var nöjd med sitt skasst 
 
dessa två hade varit på äventyr, så kul att se dem vid middagen och spelet på kvällen 
Robin verkar lika nöjd han med sitt kasst 
 
chips hade vi såklart 
 
Då Robin vunnit denna bläckfisk fick alla som annsågs vara sämst ha den på sitt huvud tills nästa annsågs vara sämst (alltså inte lyckades få sina treor osv, då vi andra omgången spelade Yatzy i ordningen som står)
 
jag vann första omgånge och ja omgång två gick inte riktigt lika bra om man säger så....
 
Men en väldigt bra dag ialf, trotts att jag nog klagade på värmen 30 gånger under dagen.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej