(sandel till ecco ) / shorts H&M / skärp ärvt / bh-topp H&M / örhängen ?? / 
 
långfrukost hos kusinerna vid 10.50 tiden innan vi vid 12.00 tiden gick på marknad i solen, varmt?? ? ja en sådär 33 +, så jag räknar med att det ikväll också kommer vara en sådär 28 grader varmt vid 01.00 på natten. 
 
Pappa var idag mäster fototgraf istället för mamma igår, jag var såklart som vanligt inte super nöjd med bilderna, då jag om jag är hemma kan byta ställe om jag inte blir helt nöjd, men ber jag någon ta och det är semster vill jag inte vara jobbig och då får bidlerna duga. Sen är jag som många andra fett självkritisk. Så bilderna är egentligen bra...är mest jag som vet att jag kan vara "finare"....
 
Nu har jag varit inne och torkat till efter ett dopp i polen och inväntar maten, inatt så är planen att vi ungdommar ska ut och stället hade öppet till 7.00 så vi åker kasnke 1-2 på natten. 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej