skor disnko / strumpor gina tricot / blus H&M  / inne Zara / skärp ärvt / jeans Zara / jacka second hand / 
 
Mina nya jeans åkte på idag, 199 kr från Zara. Sååå värt. 
 
Kollat på hus med Hanna, Camilla och Linus idag, kanske hittat något, men vi får grunna lite på det. Gick sen runt på nordstan en sväng med Camilla och Hanna. 
 
Nu är är jag hemma och har inte gjort mycket mer än att äta, är mest trött och ska verkligen ta en välbehövligt power nap. Då jag somande 4.30 igår och gick upp 9.00 och tog bussen 10.15 så ja finns ju en väldigt bra annledning till att jag är sjukt trött. 
 
Ikvälls kulle jag kanske ut, men kommer inte palla vara ute till 5 om man säger så, då det är champanjefrukost, cortegé och en massa anant i morgon, vilket betyder upp tidigt (typ 7....)

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej