skor dinsko / kappa har jag gjort & polo carlings / jeans H&M /
 
Inte världens mest inspirerande outfit, men ska man stå i svarvrummet mellan 8.30-16.00 tiden så är jeans bästa alternativet och ja, man vill ju inte ha sin bästa tröja på sig heller för den delen. Håret har såklart varit uppsatt pga man har inte långt hår och utsläppt hår när man svarvar, så fläta fick det bli sen.
 
Fått klart en skål och en annan skål ska ytbehandlas och min trollstav är snart klar, nu måste jag komma på ännu en sak att göra dock, men det löser jag nog.
 
Kom hem nu vid 16.50 så har inte hunnit mer än hem, men ska byta om till ovve och slänga i mig något så blir det kårkällar`n idag även att ca ingen från LoL6 ska dit, pga hinner inte och ja vi ska ju ändå på festresa fredag-söndag.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej