skor monki / strumpor monki / jeans Zara / skjorta second hand (england) / jeans jacka beyond retro / tygkasse TGR / 
 
svarv workshop 9.00-14.50 typ, gick hem en timma tidigare pga jätte trött, vilket man alltid blir nrä man har workshop och lär sig en massa massa nytt. Har ju lixom aldrig svarvat innan, så massa nya namn på saker och ting osv. Mn himla kul. 
 
Efter skolan så köpte jag saker till vävningen, garn och ett badmintonracket, köpte även 3 strumpor pga av behöver mer strumpor. 
 
17.10-19.00 så satt jag i en intervju via fb och pratade även undertiden 30 min så pratade jag med mamma, pappa och Petter under tiden, multitasking eller nått. Att jag pratade med dem samtidigt som jag blev intervjuad var för att min dator är sönder... ochd e förskte ge mig tips på vad som skulle kunna rädda den, hoppas något av det funkar. Just nu sitter jag nämligen. Men åkte till Stina vid 17.00 så fick nu låna hennes dator, pga att hon är snäll och så skönt att hon också har en hp, så det inte skilljer sig jätte mkt, dock svårt att redigera då hp.s program på datorn skilljde sig lite, så inte van vid hur det ser ut osv, men bilderna blev nogg h yfsade ändå. Men ja pga att min dator hatar mig och ja intervjun, som jag hade för att hjälpa en tjej med henens examenarbete så blev inlägget lite sent, men så kan det vara ibland. 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej