skor dinsko / strumpor monki / byxor monki / blus beyond retro (om gjord) / skärp ärvt /
 
Nu har jag bytt ut de svarta byxorna mot min ovve och är redo för att åka 4 hållplatser och ha förfest innan vi (lol6 med flera) vid 14.00 åker med buss mot Tjällossningen som är i Örebro. Vi ska alltså iväg på festresa, och jag är as taggad, då jag inte varit på de 3 senaste och solen skiner och jag ska få umgås en hel helg med as fina människor.
 
Har för övrigt försökt skriva om 2 av frågorna på hemtentan, då jag missat att skriva lite och en fråga hade jag tolkat fel, men känner behöva fixa till 2 av 27 frågor är ganska ok. Men min dator är fortfarande konstig och stänger av sig lite hela tiden, så gav upp på det, men lyckades på nått magiskt sätt göra detta inlägg ialf. Så den kanske har valt att börja fungera igen, men oklart.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej