skor monki / jeans zara / kappa loppis / skjorta ärvd / örhängen vikingamarknad / 
 
skola 9.00-16.00 
 
sen kom jag hem 16.40, så jag har nu hunnit tvätta en del och håller på att tvätta mera. Även varit duktig och gjort matlådor,  5 st, då jag gjorde makaronipudding och ja uppenbarligen as mycket. Har det senaste varit fett dålig på matlådor så nice med 5 st nu. 
 
Pratade även nyss med Ebba, som jag inte sett sedan september, så vi hade en del att prata om då vi inte hunnit med att prata så mycket, eller ja det har inte blivit av typ. 
 
Resten av kvällen kommer bestå av att tvätta typ, dusch, göra inlägg så får det till helgen bli att skriva upg 4, som jag tänkt nu i en vecka eller två, men är för trött för att skriva just nu, så att e hoppar det. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej