skor dinsko / kjol lindex / emil keps lindex / jacka second hand / skjorta beyond retro (omsydd) / 
 
vaknade 11.30 och skulle åkt med bussen 11.10 för tt hinna på en visning, men Camilla hann i tid ialf, så det hela löste sig. 
 
Blev inte studs igår och fuldansa i ovve, utan jag hängde kvar på förfesten, eller ja jag glömde tiden och när de sa att klockan var 00.02 typ så var dte inte lönt att dra till studs. Så blev att fudansa på Gretas istället med Martina och hans kompisar. Vilket var väldigt nice det också och gjorde mig inte överdrivet mycket att inte ha ovven på sig heller även om den är uppskattad. 
 
Så ja gick upp 12.00 och det raka vägen in till duschen, åt frukost, fixade klart min vävning och sen skulle jag skriva, men har aldrig varit så omotiverad till att skriva något, så ja måset skriva den imorgon typ. 
 
runt 19.00 tiden så ska jag möta upp Sölvi så ska vi gå på bio, oklart vilken film. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej