skor och strumpor monki / jeans zara / jacka beyond retro / top H&M / kimono har jag gjort / tygkasse TGR /
 
Blåsigt som bara den, där av uppsatt hår. Annars har jag varit i skolan mellan 9.00-16.30 på ett ungefär. Sen då de håller på och bygger och grejar vid Valands hållplats så blir det krångligare att ta mig hem, så får åka längre men bara byta en gång eller åka buss och ta samma spårvagn som jag brukar, men hoppa av tidigare, gå en hållplats, ta en buss och åka 2 hållplatser eller gå från Liseberg ända till Valand, är egentligen inte jätte jätte långt, men ja.
 
Nu har jag efter många om och men äntligen skrivit lite loggboks inlägg som då är en av våra uppgifter under tiden vi väver, svarvar och jobbar med luffarslöjd.
Vid 20.00 tiden kommer Camilla över så ska jag klippa hennes hår.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej