Skor dinsko / glitter strumpor (top shop) / kjol lindex / skjorta och skärp ärvt / 
 
föreläsning, lunch, plugg, läsa igenom hemtentan och nu så har man även glittrat till sig (mer ska det bli). 17.00 så ska det nämligen va maskerdbrännboll, vilket betyder att man ska klä ut sig i sina gruper och sedan spela brännboll, vilket kommer bli sjukt varmt med tanke på denna värme. Men också himla kul tror jag!
 
Då jag är i Sci-Fi kanalen ville jag ju ha något med rymden att göra, insåg då att de program jag vet med just det är typ vintergatan, star trek osv och alla karaktärer har massa lager och långarmat på sig. Så när inte jag kom på något kom en av mina grymma Phaddrar på att jag kunde vara en rymdturist. Där av blev det på med den obligatoriska Hawaii skjortan, kjol (ville haft 80/90-tals short men äger inga och har hade ingen tid till att gå och köpa några) kameran runt halsen och sen enj äkla massa silver och glitter. Ska även få lite mer glitter av en Phadder så glittrigare blir det.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej