skor dinsko / strumpor monki / jeans bikbok (Nya) / blus beyond retro / rygga fjällräven kånken / 
 
Försov, så fick 20 minuter på mig att göra mig i ordning och äta, vilket betyder att jag åt mat medans jag gick till skolan, lyckades även trilla i en lien nedförsbacke (en liten alltså en som är ca 4 meter lång..). Men det gick bra med mig, et skrapat knä bara. Så hatf en lite stressig morgon, sen hade jag 4 föreläsningar, kom hem ca 14.40 efter en snabbis på ica efter förekäsningarna och en pratstund med Hanna. 

Nu har jag även hunnit äta och ta kort då. Så på schemat står just nu läsa i slöjd boken, måste läsa ut den i morgon och hade helt glömt bort denna bok i söndags och måndags så blir att läsa ut en hel bok nu...
 
runt 7-8 tiden så är planen kårkällar´n, träffa lite nice folk och jag känner mig själv, jag komme inte kunna sitta och läsa fokuserat i mer än 3 timmar ändå. 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej