Förhäng med ett par brudar betydde för min del --> fixa håret på alla. Julia och jag + Grumlig fick även as coola mustacher 
 
sen drog vi till förfesten --> obligatorisk hiss-bild 
På finsittningen sen hittade vi kära maskot, som grupp 5 hade kidnappat
Julia med kär återfunnen Darth Vader
Oddish och Martin
förrätten bestod till oss som inte hade allergier eller var vegiterianer av bland annat skaldjur och lax
jag, Grumlig och Stina 
Sci-Fi kanalen 
 
Hanna, Martin och Bacon 
Vårt pris för våran as grymma lådbil
middagen - vi fick även en sjukt god potatis gratäng till
Basil, jag och Grumlig 
 
Dessa tre satt mittemot mig: Martin, Julia och Viktor - ingen utsikt att klaga på
 
Viktor, Filip och Hanna
En sista bild: I väntan på spårvagnen bad jag dem såklart se coola ut för att ta en sista snap och så klat leverer Julia, Viktor och Stina detta också. Jag menar kolla!!!
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej