Skor dinsko / byxor indiska / skjorta monki / kavaj second hand (gammal) / sjal beyond retro / örhänge och halsband vikingamarknad / 
 
Gick upp ca 9.40 och tog ur mina små "tvinnade knutar" och lyckades få till detta hår. Vilket är mitt försök till att få det lite afro liknande utan att locka det (skadar så mkt på håret). 
 
Nu ska jag åka mot centralstationen och åka ner mot Lund, pga att bästa Ebba och 3 till av hennes vänner ska ha 20 års fest, i deras korridor. Temat var: klä ut dig till något som börjar på samma bokstav som du. Alltså H, hade först planer på Håkan då jag inte kom på något och då var planen locka håret ha emilkeps osv. Men insåg att jag kommer vara klädd typ som mig själv. Så kom tillslut på Hendrix, vilket är lite min stil också, men lite coolare.
 
Älskar förövrigt detta hår, asballt.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej