Efter att ha blivit klar med hemtentan ganska mkt fortare än vad jag tänkt så hann jag även med att lite snabbt springa in till farmor och duka
på vägen tillbaka hem till oss så möttes jag av Rizzie (som man saknat denna lilla lurviga hund, eller ja lilla och lilla..)
 
Sen kom det en massa busfrön
 
medans vissa fixade maten så satt vissa och 
byggde i rummet brevid 
Elsa - som verkade ha lite beslutsånget av all mat (förstår henne till fullo)
 
Elvira 
Emil och bror min 
 
pappa och mamma
Efter maten så sprang vissa och lekte och andra satt i knä och lyssnade på sagor innan alla kräftor ställdes fram  
 
 
denna gullighet, kan vi prata om den!?!
Ulika och Elsa efter allt kräft-ätande
tårta hade vi såklart (3 st olika för övrigt)
Johan och jag vill säga Kerstin (men kan lika gärna vara Ingrid)
 
En himla bra kväll med mycket ätande men också en del snapsvisor, prat om allt mellan himel och jord å ett ungefär, skratt och lek, jag gick även laget runt och gjorde inbakadeflätor på ialf 3 personer denna kväll. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej