Mitt hem de senaste 2 månaderna
 
I detta rum flyttade jag in i den 20 Augusti och jag kommer idag den 18 Oktober flytta ut. Så har väldigt precis bott i detta lilla rum i 2 månader nu. Men ikväll så kommer Hanna över igen så tar vi med de resterande sakerna. Sen kommer då Hanna och jag ha en källare för oss själva, eget kök, toa och varsit rum. Så kommer bli lite som en "källarlägenhet" som vi då hyr av en som bor på övervåning i huset. Tror ialf det komemr bli jätte bra och ska bli kul att bo med Hanna och jag kommer om jag vill kunna komma hem sent på vardagarna. Nu har jag ju bott super centralt, Haga, 4-5 minuter till Järntorget och ca 4-5 minuter till Haga kyrkan, bor gatan ovanför "gå gatan" med alla fik och små butiker. Kommer nu bo 4 hållplatser från Järntorget (så fortfarande sjukt centralt), typ Botaniska. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej