skor monki / byxor har jag gjort / skjorta second hand (england) / jacka second hand / 
 
Introduktion och första föreläsningen på den nya kursen är vad jag varit på idag. 9.15 - 12.00. Sen sprang jag iväg i regnet och åt lite på Subway, tog sedan en spårvagn mot Brunnsparken där jag bytte till buss och tog mig till Synsam i Johanne berg, där jag var från 13.30  - 15.30. Så har idag beställt 2 nya glasögon, ska ha ett par vanliga och ett par läsglasögon, så kommer bli sjukt dyrt... Hittade ialf 2 jätte fina bågar, kan iju inte välja bland alla bågar då mina glas blir så tjocka och tunga så det blir konstigt eller bara ser konstigt ut. Så kan vara lite krångligt att hitta några. Just nu vill jag ju bara ha de nya, för jag har massa att läsa i den nya kursen och så vill jag ju se bra...
 
Hade tänkt dra till Kårkällar´n i kväll men ko hem sent då jag även behövde handla mat efter synanalysen och måste äta middag, plugga, duscha o ja då blir klockan jätte mycket och en lugn kväll kan ju vara trevligt det med. Med tanke på att jag flyttad eoch grejjade igår. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej