Tänkte för mig själv, varför bara lägga ut en bild på Moa och mig från den 15 oktober när man kan slösa massa tid på att gå igenom arkiven och hitta bilder som är 2-3 år gamla också, så vi börjar med: 
en av mina favorit bilder på Moa och mig, som såklart är en fika bild (då vi ca alltid äter när vi umgås) December 2013
2014 (jag hade tydligen ofta blommiga överdelar på mig ?!?)
vi var även på några studentfester - tema film/serier --> då gick vi såklart som Nasse och Konstapel Jenny (anpassa kostymen efter håret)
vintern 2015
När vi i 3:an en dag klädde oss som killar och var sjukt snygga i skägg. Ja det var för övrigt hela våran klass, snygga i skägg, då våran klass var coola och hade valt boyband som tema --> kammade hem en andra plats i Rytmikshowen 
Jag drog även med Moa till Liseberg våren 2015 och drog även med henne ut en kväll eller två förra hösten, på dellan (obviously)
sista veckan i 3.an hade vi skattjakt, då gick jag runt så här i några timmar, men att jag gick runt i handduk hindrar såklart inte mig från att be en kär klasskamrat att ta en bild på Moa och mig.
Juni 2015 så tog man tydligen studenten och gick på bal också, då gick inte bara runt i handdukar
och en sista bild från den 16 Oktober 2016 när jag hade en halv dag med denna fina människa innan jag behövde åka tillbaka till Göteborg. Moa är då en av mina bästa vänner (som är fett snygg med såklart), hon är även en av de få som faktikst orkar stå ut med mig och allt mitt fotande, vilket jag är fett tacksam över.
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej