skor monki / kjol primark / blus beyond retro / kappa second hand / halsduk GK:s (gammal) / örhängen bikbok / 
 
måndag och jag går runt i det plattade håret Lina fixade i Lördags kväll, då det håller än. Även annvänt nya kappa som för övrigt passar hur bra som helst ihop med min halsduk som jag tog med mig hemifrån, ville ha den ca hela förra veckan ialf. 
 
17.00 så är det lite möte med oss aspar ( vi som vill gå med i LOL6 - en förening). 
19.00-21.00 tvättid.
Planen är även att jag eftre mötet, som jag tänker borde vara slut 18.30. Så då ska jag få hjälp av Hanna att ta varsin resväska med kläder och prylar. Så vi slipper ta allt i morgon, tänker att vi borde hinna en vända idag. Måste även hinna skriva loggbok, glömde skriva logg bok för i fredags så måste skriva för 2 dagar idag. Vilket tar lite tid. Så ett fullspäckat schema med andra ord.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej