skor dinsko / byxor och topp monki / kimono second hand / örhängen och septum bikbok / 
 
började dagen med ett seminarie om olika situationer i skolan. Vilket var himla intressant! Efter det så gick Hanna, Basil (Linnea), Pontus och jag och åt lite lunch på Egg and milk. Så mysigt ställe, stil 50-tal och de spelade såklart musik i stil med inredningen. Ja ni alla borde gå dit är det jag försöker komma fram till. 
 
Åkte efter lunchen hem och tog kort innan det blev mörkt, håller även på att tvätta en massa kläder. Nu tänkte jag åka in till stan och kolla om ett typ bord finns kvar på myrorna, sen ska jag plugga ikväll är planen. Måste sitta heladagen i morgon på ett ungefär och skriva på en inlämning till seminariet på månadag som tydligen ska vara klar redan på fredag 15.00. Men Då den bygger jätte mycket på föreläsningen i morgon så känner jag att jag läser idag och skriver på den i morgon. 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej