skor monki / byxor beyond retro / jacka second hand / polo 
 
(när håret är några nyanser mörkare än jackan man har på sig) 
 
Haft seminarie idag, 8.00-9.30, sen sat jag och några i min typ basgrupp och pratade lite, bestämde tid för att träffas nästa veckan innan onsdag då det är seminarie 2 och vi ska redovisa en uppgift muntligt. 
 
Sen jag kom hem har jag ätit, duschat och försökt skriva på den sista VFU uppgiften. Går jäkligt dåligt får jag ju lov att erkänna...läste igenom uppgiften 3 gånger, skrev en rubrik och sen satt jag på riktigt och kollad ein i skärmen i 40 minuter och fav upp och redigerade bilder istället. Ska försöka igen om en liten stund och om det inte går typ senare ikväll eller nått... men ja. Annars får jag sitta typ hela söndagen eller nästa helg jag vet inte, vill bara få den gjor och inlämnad så man kan fokusera enbart på den nya kursen, men vill spklart skriva något vettigt, 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej