skor dinsko / kjol monki / strumpor monki / skärp ärvt / blus H&M / linne H&M /
 
Sett ut lite såhär idag + min fluffiga egensydda jacka när jag varit ute i kylan. Träffade min basgrupp på peddan (pedagogen) 10.00-12.00 på ett ungefär. Har för övrigt hamnat i en jätte bra basgrupp så väldigt synd att denna kursen bara är 2 v, men de är ju alla slöjdare och ja kommer man bra överens slutar man ju inte prata bara för att kursen tar slut.
 
Efter mötet med basgruppen så gick jag till Emmaus för att kolla efter nått typ nattduksbord, eller ja mer nått sidbord som ska fylla funktionen nattduksbord och lite annat. Hittade ett som jag tänkte det skulle passa, så ser jag sen en liten lapp där det står såld på...men jakten fortsätter.
 
Har nu ätit lunch och beställt kurslitteratur, 3 böcker + frakt 900kr. Tänkte även nu läsa lite inför tentan på fredag, då jag bokstavligt talat läst 2 sidor på hela förra veckan 8 då jag hela tiden kunnat använda mig av föreläsningarna). Så att e ja, måste nog läsa lite ialf.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej