skor dinsko / byxor insdiska / kimono H&M (gammal ) / topp monki / jacka second hand /
 
jobbat i Bäckaby idag - 07.30 - 12.30 så en jäkligt kort dag, vilket passade utmärkt idag då mamma behövde ha skjuts in till Vetlanda. Då en av våra bilar var där inne och hon hade en grej vid 13.30 tiden. Så efter jobbet åkte jag hem och plockade upp mamma och lämnade av henne (hon tog även några kort på mig) sen gav jag mig av mot röda korset. Ville hitta djupa tallrikar. Kom istället ut med en klänning och ett par byxor för ca 100 spänn ihop... Körde sen till Erikshjälpen och kollade efter tallrikar men hittade istället 8 glas som fick följa med hem.
 
Sen så glömde Joel sin mössa i min bil i fredags, när vi alla var på de luxe. Så skulle bara lite snabbt lämna av den. Tänkte okej vi kanske pratar en stund, klockan var då 14.40 typ och jag åkte därifrån ca 18.30. Så blev sittandes där ett tag, men prata är ju aldrig fel.
 
Kom hem lite över 19.00 och då var det äta som gällde.  

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej