18.20 framme i Adrians lilla stuga, hade även en katt som kom och hälsade på några gånger under kvällen
utsikten
"och deras intensiva blickar möttes.."
först var vi då Florian, Adrian, Petter och Tove och jag, vi satte av någon anledning inne och spelade kort innan de andra kom, men det var ganska ok det med, att sitta inne menar jag.
19.00 tiden och Simon och Martina har anlänt, Petter visar vägen
Simon
Tove gjorde en krans av enbart blommor - ingen ståltråd eller snöre här inte
bror min
grabbarna
kubb spel på Gjag, Tove och Martina - obligatorisk bild för snapchat
Florian var fin i kran på huvudet
framåt 21.00 tiden var det hög tid för mattror att vi alla var hungriga vid det här laget, jag och några till hade ätit chips i väntan på att det skulle bli glöd
Martina
Tove hittade katten en gång till
Vi var grymma på beachvolleyboll, eller ja vi försökte i alf
sen så badade grabbarna och jag, sjukt skönt (varmt) i vattnet - 23.00
Avslutar en bra midsommar med gruppbilderna vi tog. Dock ser man inte Florian som inte kunde luta sig åt Simons håll, eller ställt sig i lyckorna mellan oss tjejer. Men han syns ju lite i alf.
Bra kväll var det i alf, kortspel, kubbspel, lite grillat, beachvolleyboll, bad, beer pong, solsken och varmt som bara den var det med. Kunde inte haft det bättre!

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej