Jag vaknade sissådär 6.30 och kunde verkligen inte somna om så jag låg kvar i sängen och kollade på ett avsnitt av Supernatrual, sen så gick jag upp och klädde på mig, bortsade tänderna, gick ner och ut för att checka värmen lite, supervamarmt om någon ville veta... tog en bild på Simba
och på mammas bukett med blommor innan jag gick in för att äta lite frulle 
gick sedan ut och sodde lite blommor från farmors land
hämtade en massa vaser 
dukade och fixade en massa 
medans bror min hämtade mormor, så gjorde jag snabbt ett inlägg och hjälpte mamma med dukningen och maten
mormor var först ut för att ta mat
efter mormor tog mammam och pappa 
pappa
mamma
och Petter
solen tittade fram lite då och då
efter sill, potatis, burkskina och lite annat så tog jag och hämtde jordgubbarna
rensade dem, vispade grädde, hjälpte mormor att lägga upp alla kakor hon hade med sig på ett fat eller två
sen var det bara att hugga in
vi förflyttade oss också utåt lite, så det blåste lite mer och blev lite mindre med flugor vid maten
mormor
jag hamande på en bild - tagen av far min <3
såhär såg min för- och eftetrmiddag ut - midsommar 2016

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej