sandaler ecco / klänning ärvd (omsydd) / väska ärvd /
 
Jobbdag på Korsberga fritids idag med. Vi fick för övrigt pannkakor till mellis idag, var as gott.
 
Annars så är jag just nu i Växjö, i Stefanies lägenhet, åkte hit direkt efter jobbet, så kom hit ca 6. Stefanie håller på att städa för fullt med hjälp av hennes farmor (om jag inte tänker helt fel nu), så efter att ha sagt hej och pratat lite satte jag mig vid datorn, då jag mest kände mig i vägen någon annan stan än soffan.
 
Som ni ser så är jag sjukt mycket mörkare i håret också, skulle färga håret igår då, pga ca 2 månader sedan jag var hos frisören och klippte mig och färgade håret. Så tänkte, då färgar jag utväxten och ja mina 15 cm långa ljusa "toppar". Då det är sjukt mkt ljusare än allt annat (syns dock inte så mycket på korten av någon anledning). Tänkte mest skönt att få hela håret mörkbrunt och så tvättar man ur det, kollar sig i spegeln och ser att håret är så sjukt mörkbrunt att ser svart ut, men det får väl funka det med. Måste bara vänja mig lite, hade det ju det i ofs såhär mörkt förra sommaren så ja jag vet ju att det "funkar".

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej