jag och bror min matchade i helblått, inte meningen dock
jag beställde 2 cheeseburgare på vägen in till Jönköping
20.00 tiden var vi framme hos Miranda
Hennes utsikt från det gemensamma köket
Simon letade efter det bästa glaset till sin öl
blev detta
Petter tog ett helt annorlunda glas (burk)
Vi spelade såklart kort, jag fick äran att blanda
efter spansk skitgubbe och knack-poker körde vi ett spel som liknar Ring of fire. obligatorisk snap-bild --> jag, Miranda och Martina
bästa affischen
Miranda, Simon och Martina
skål
paret - Alexander och Miranda
Så länge sedan man såg denna brud, så sjukt kul att få se henne igen!
Viktigt info på dörren bakom Simon och Martina
några timmar senare kom Tove, som alla utom ca jag hade träffat tydligen... men bättre sent än aldrig
så här har vi då Tove
Bra kväll, som slutade med att vi hamnade på Slivers, jag ville ju helst till Bongo, men ja fick ju följa med de andra. Ville ju inte precis gå dit själv och det blev ganska bra ändå. Vi dansade nästan non-stopp i 2,5 timma på ett ganska så trångt dansgolv, precis som det ska vara.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej