sandaler ecco / klänning beyond retro / jacka lindex (rean, ny) / väska ärvd / solbrillor beyond retro / 
 
Ledig dag, whaaat. Känns som lördag för mig idag pga lediga idag och i morgon så min helg kom nu typ. 
Skulle träffat Ebba men blev flyttat till i mrogon, så följde med mamma in till Vetlanda. Tänkte gå till lindex och handla trosor (vilket jag gjorde) men kom även ut men en blus jag kollat på flera gånger innan och denna jackan. Fyndade på rean. 
 
Blev även våffelfika när vi kom hem med Gunnel coh Jonas som kom precis lagom till våfflorna. Åkte sedan in till Växjö. Klipptid hos Stefanie 17.30, skulle klippa topparna och så att det va mer i samma längd allting. Det jag håller på att spara ut under var bara 2-3 cm så nu är det ihop klippt till en page. Tror ine det är mening att jag ska ha långt hår. 
 
Nu så har jag lagat lite lax i ugn med broccoli till Stefanie och mig så taggar en myskväll, med prat och film. 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej