sandaler ecco / kläning mamams gamla (omsydd) / 
 
Hade sovmorgon idag, men vaknade hela tiden så vid nio var jag nere och åt frukost iklädd mammas gamla klänning jag sydde om för ett tag sedan. 
 
Har inte gjort så mycket idag mer än att äta och nu ska jag plocka fram fika (alltså lite mackor osv), då mamma kommer hem från jobbet och pappa vill nog äta lite han också. Själv ska jag efter fikat byta om till lite bättre kläder att jobba i. Har eftermiddagspasset idag, 13.30 - 19.15.
 
Ikväll så ska jag packa klart och göra ett sista förberedande morgon-inlägg. Har nu fixat så alla dagar utom söndag, måndag (då jag måste göra dte söndakväll) och nästa fredag saknar inlägg. Ska ikväll fixa söndagen, fredagen får ni vara utan, har suttit och förberret så sjukt många inlägg att jag inte orkade fixa 2 st ikväll, tror inte jag skulle hinna med det heller.
 
Vet nte hur uppdateringarna kommer bli sen angående, mina outfit inlägg. Vi får se hur det är med internet och tid, är ju ändå på semester och förra året var jag på semester en dag och året innan det 2 dagar så ska bli himla kul att få åka till England en hel vecka nu. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej