jag började dagen med att kolla igenom gamla album efter de perfekta bildern
öppnade en massa paket
fick:
tallrikar - stor créme vita och små turkosa (12 av varje)
kokbok
ballonger - slängda på mig
och en gjutjärnsgryta, orange, emalj inuti <3 (denna var fån släkten också (på mammas sida)
Bror min hjälpte mig blåsa ballonger innan vi drog till stan
en bra snapshat bild på två personen som fick ett grattis på födelsedagen av hon i kassan på systemet
lite av den öl Petter köpte hem
jag köpte istället "videkissar", som jag kallar dem och annat till dukningen
fick även tulpaner av mamma. Bra grej!
på kvällen fick Petter paket
han hade fått paket av mig på morgonen dock
Petter oh jag hade förövrigt köpt kardemummabullar och annat gott till kvällen
Avslutar med en bilder på mig, tagen med min dator, ca 5 min innan födelsedag-fikat med familjen
Vi såg på Skavlan

Liknande inlägg

1 kommentarer

Klara

04 Feb 2016 20:31

Ser ut som en himla bra födelsedag! Och coolt med en tvillingbror

Kommentera

Publiceras ej