skor dinsko / kjol monki (ny) / t-shirt monki / jacka har jag gjort /
 
Köpte denna kjolen för ett tagsedan, samma dag som den röda manchester på Monki. Så var väl på tiden denna kjol kom på bild också.
 
Jobbat idag, var inte riktigt inställd på det och det blev lite hastigt och lustigt. Har som vanligt en del alarm på morgonen för att vakna till, de tider som jag har fått sms på innan från Bc. Så när jag inte fått något sms så tänkte jag att jag kan sova till åtta. Vaknar upp halv tio... så klär på mig, sminkar mig och sätter upp håret. Går ner och ska fixa chiapudding inför ikväll innan jag gör fikat.. får då sms om att jobba 11.30. Står bara ett gatunamn...så fattar ingenting på ett ungefär. Men efter tio minuter hittar jag rätt, så fick tydligen åka till Landsbro. Blev väldigt stressigt, viste inte vart allt var då vi plockade undan en massa inför kalaset. Så sprang runt här hemma och slängde i mig en macka i farten, så jag kom iväg efter 15 min, stannade i Lindshammar och tog kort på 5 min i blåsten. Åkte sedan vidare till jobbet. Var ju kul att jobba och träffa lite nya mysiga barn. Även att det blev lite stressigt på morgonen.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej