skor och jeans monki / polo H&M (gammal) / "kimono/klänning" myrona (ny) /
 
När man kommer hem 01.20 och är ledig dagen efter, men måste plugga inför tenta går man upp 9.30 och borstar tänderna, tar en Ipren och hoppas på att mensvärken ska gå över, läser igenom alla 24 begrepp innan jag ens ätit frukost.´11.00 tiden så satt jag och åt frukost, kollade på julkalendern, tog sen snabbt några kort innan det började regna. Satt sedan i sängen och skrev om alla begrepp mer utförligt, sammanfattade dem, skrev + och - och även hur de används i praktiken, på ca hälften. Det tog ju x antal timmar, ca 3. Åkte sedan vid 14.00 tiden åt stan för att handla mat och kolla efter strumpbyxor. Tog på riktigt 2 h så det var så sjukt mkt folk att jag fick stå i kö till kassan i 25 minuter på hemköp... På spårvagnen hem så fick jag lyssna på en sjukt främlingsfientlig kvinna. Kom hem åt lunch, pratade med Hanna om min hemska färd hem och den sjukt långa kön.
 
16.40 var jag på att plugga igen och blev nu vid 18.30 klar med att skriva om alla begrepp, måste nu bara lära mig alla...men känner en liten paus typ duscha och ett avsnitt av buffy. sen läsa igenom allt och äta kvällsfika/mat.
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej