skor dinsko / jeand H&M / polo carlings / kavaj ellos (gammal) / linne H&M /
 
Till detta har jag haft min ljusa mocka kappa som jag köpte på loppis förra året.
 
Än så länge har jag idag ätit frukost, kollat på julkalendern, varit på stan med Malin, vi köpte varsitt märke, handlade mat och va på Ebbes hörna (second hand affär) där köpte jag 3 böcker och en jacka...Men har velat ha exakt denna, eller ja en som ser ut exakt såhär) i ett år, men inte hittat. Hittat liknande och köpt men nu så har jag hittat den. 175 kr. Kappor är för övrigt bästa grejen enligt mig. Så tänker att nu över jul när jag kommer hem ska jag sälja lite kläder på mitt instagram konot nr 2 (hultinssons_clothes) så jag blir av med kläder jag inte behöver eller använder.
 
Nu ska jag ta och äta lite lunch innan jag börjar den nya kuren 15.00-16.45 har jag introduktion.
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej