skor dinsko / kjol Lindex / kapa second hand / skjorta (tunika) monki  /
 
När man är uppe sent för att Hanna och jag började kolla på film och inte insåg hur mkt klockan var och att båda tänkte strunta i att gå på föreläsningen då den skulle handla om samma sak som föreläsningen igår handlade om. Sen tänker jag bäst att gå på den ialf, det är ju någon annan som pratar m det och kanske tar upp det från ett annat perspektiv. Ställer klockan och vaknar idag och kollar på klockan och inser att jag tänt fel med en hel timma och missar föreläsningen ändå pga att jag tänkte helt jäkla fel... så får kolla in pp eller nått.
 
Men nu äta och kolla på julkalendern med Hanna sen ta spårvagnen in till peddan (pedagogen) och träffa min basgrupp (ca 13.00). 16.00 så ska jag hämta upp Moa vid stationen så hon slipper irra runt i Göteborg själv och hitta hem till mig med resväskor och grejer. Så jag ska då ha äran att få umgås med Moa hela denna helgen, vilket kommer bli toppen.  
 
(färgade för övrigt håret igår, så nu slipper jag en utväxt på 2-3 cm)

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej