låt oss bara prata om hur fint det är i Anne och Steves hus, jag menar kolla!!
bästa ljuset i köket också, dock jäkligt vamrt när solen är framme
deras två katter såg man ca överallt 
Anne tog på förmiddagen med oss till stan (en av alla som låg i närheten)
vi kollade in lite coola loppis ställen
ville hemskt gärna haft med mig denna skivan hem, men den hade säkert gott sönder...så fick stanna kvar i England
kollade in lite konst, Frida Kahlo hörröni. Så fin!
 
När vi kom hem sen, satt vi och fikade och bara njöt  solen och kollade på klipp (klipp delen var väl mest Petter och jag) 
Innan vi på kvällen skulle ut och äta lite mat och träffa lite mer vänner
Steve, Hanna och vi kan även skymta hennes mormor i högra hörnet
min mat
Bror min, lite suddig men lycklig
shär fin var himlen när vi kom hem från puben 
Avslutar dagen med en sista kattbild lovar.
 
Men en bra och lugn dag helt enkelt. Inte helt fel med dagar som inte är fulbokade också. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej