sandaler ecco / kjol monki / väska ärvd / body primark / choker gina tricot / 
 
Bästa bodyn ever, såååå glad att jag köpe den när jag var i England nu. Skulle kunna gå i den ca varje dag.
 
Sov ananrs i dag till 9 tiden, åt frukost kollade på ett avsnitt av Bones under tiden. Åkte sedan ner på stan (sov över hos Stefanie) köpte kollegeblock, pännor, letade böcker (hittade inga) köpt ny foundation. Det tråkigaste jag vet att köpa smink, därför jag inte använder så mycket, me har äntligen hittat en bra fundation nu ialf. Så svårt när man har så ljus hy faktikst, tror att vi alla kan hålla med om att jag är fett blek av mig. Somar så som på vintern. 
 
Nu ska jag fortsätta mitt bokletande efter att min paus (mat). Blev även satt på att laga mat, så måste komma på något bra att äta. 
 
 

Liknande inlägg

2 kommentarer

Agnes

17 Aug 2016 15:56

Jättefint!

Elise

17 Aug 2016 16:06

Så fina bilder!! :)

Kommentera

Publiceras ej