7 August åkte jag, mamma, pappa, Petter, Gunnel, Kent ut i skogen ca 6 km från där jag bor
 
vi alla gick upp för en sjukt jobbig backe och fick denna utsikten 
och alla utom mamma blev såhär fina i utrustningen för att åka Zipline
denna gången fick mamma agera fotograf fö omväxlings skull. Eller ja, medans jag var upptagen med att åka zipline 
så fint!
jag 
Petter som åkte strax efter mig
Här lämnade vi då mamma och åkte vidare
sen tog jag över fotandet
efter att åkt och kollat in utsikten, njutit och blivit fett varm så kom vi tillbaka och kollade in menyn
pappa satt och njöt i solen
Jag valde Kantarell soppa, som var jätte god för örvigt
Bror min
Efter att vi hade ätit kom Stefanie och Robin (hur fin är inte moster Gunnel på denna bild!?!) 
Kent
Och här har vi de båda, Stefanie och Robin 
Pappa igen
lax åt ju en del också
Efter att Effa och Robin kom, så dök även Timme och Jonas upp
mamma
Här berättar Gunnel för Stefanie att vi löst det hela hon suttit och våndats över enda sedan hon kom
Som tack bjöds det på kramar
 
Så var då förra söndagen och åkte Zipline, vilket var hur kul som helst. Rekomenderar det verkligen. Dock ganska dyrt, men är väl en såndär grej man bara gör en gång i livet så det är okej att det är lite dyrt (eller nått). God mat hade de också, sen var det ju praktiskt för oss här hemma att det låg strax utanför Klavreström med, så att vi ahde sjukt nära till stället. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej