Första stoppet på De luxe, toaletterna
Dagens affisch
Jag hade fått med mig dessa två, så tjej-kväll fick det bli med Miranda och Martina
Älskar att de fyllt väggarna upp till toan med affischer från alla band som spelat
När Martina försvunnit så satte Miranda och jag oss där det på dagarna är fik. Vi lyssnade på Queen låtar och pratade.
Jag gick runt i min blåa 70-tals byxdress från H&M och Miranda i en snygg polo klänning
Från förra fredagen, alltså den 18 september. Disco-kulor hänger lite överallt i taken på De luxe, sjukt bra grej!
 
Jag träffade även Melina, Alex, Hannes och Lina denna kväll. Vilket aldrig är fel.
Sen spenderade jag och Miranda kvällen med att dansa (på ett ungefär), då det var sjukt bra musik denna gång, de hade överträffat sig själva. Har heller inte varit där och dansat och prata med en massa människor sen Juni, så saknade det en aning. Bra kväll!

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej