skor vagabond / strumpor top shop / kläning second hand (omsydd)/ örhängen vikingamarknad /
Fredag, jobba, bakning, disk, matlagning och lite prat. Sen bytte jag om körde till Vetlanda, kom med en massa kassar till Emilia, 4 papperskassar för att vara exakt. 1 kasse med kläder från modevisningen (la undan dem redan dagen efter för att jags kulle sälja dem, inte kommit till skott med det riktigt), 1 kasse med kläder som jag köpt men inte kan eller känner att jag använder och 2 kassar med kläder som jag sytt själv och inte kan ha eller känner att jag använder. Sjukt stor skillnad på stilen var det mina kläder och är fortfarande. 90-tal och simpelt, tight och magtröjor, till blommiga klänningar som går till knäna.
Satt igår för övrigt och sydde í mina "namnlappar" i tre kassar med kläder... sjukt drygt. 1 timma tog det. Har tjänat 300 kr idag, woop woop. Emilia valde bara ut kläder jag sytt + en annan tröja och de ska jag ju sälja så hon köpte kanske 7 plagg och hon fick dem för kompis priser, vilket betyder 30-70 spänn.
 
Nu är jag hemma efter en tripp till Emilia ed kläder och fika. Packning står på schemat.
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej