skor monki (gamla) / byxor och topp har jag gjort / jacka beyond retro / solbrillor beyond retro / örhängen monki /
 
Sov morgon, frukost framför vänner, lite städning har jag även hunnit med, mamma gjorde det mesta. Men annars har jag inte gjort så himla mycket kan jag inte på stå. Fick där av bli mjukis kläder och sedan en "fin" jacka över istället.
 
Jag tog för övrigt kort på farmorsbalkong, blir så när man haft en hel dag på sig att ta kort i solen men inte tänker på det förens solen håller på att gå ned, runt klockan sex. Så råkade jag se att det var sol på farmorsbalkong, så gick upp dit och tog några kort på en 5-10 min, då solen gick ner så sjukt fort. Har ju lixom inte riktigt med den nu äns, pga detta. Nae men nu måste jag gå och hjälpa mamma med dukningen, nu när man suttit och kollat på Poldark alldeles för länge.
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej