kjol monki / topp ? / jacka beyond retro (ny) / skor vagabond / skärp ärvt /
Sov över hos kusinen igår så kom hem elva tiden, skrev ut ett gäng CV:n. Åkte in mot Vetlanda köpte strumpbyxor, och två hårspännen. Har varit i hur många butiker som helst och lämnat mitt CV, så håller tummarna. Har även hittat en randig polo, letade efter i somras eller ja slutet av sommaren. Fanns nämligen en på Monki men den var slut i min storlek i både butik och på nätet. Men idag hittade jag en på Lindex, woop woop och ett par sjukt snygga jeans. De andra jag köpt, har köpt för jag inte har så många byxor (växt ur dem och några som jag sytt har krympt i tvätten), men det är ju inte riktigt så längre, men ändå. Lämnade kvar det i butiken så ska mamma köpa dem då det var köp 3 betala för 2 (rabatt för klubbmedlemmar och jag har inget Lindex-kort). Så får väl mamma hitta något på Lindex också.
 
Nu efter att jag slängt i mig lite mat ska jag sy klart kjolarna och åka mot Norrhult.  
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej