Byxor monki / skärp ärvt / jacka second hand / t-shirt monki / örhängen monki /
 
kanske lite konstig matchning med färgen på tröjan och byxorna men när man verkligen vill ha sina nya sköna byxor och en av de bästa t-shirtarna samma dag så kan man väl ha det ändå.
 
Inte gjort så himla mycket idag får jag väl ta och erkänna, men det är väl tillåtet att ha sådana dagar också. Då de ringde och sa att jag inte längre kunde jobba, då de ville haft en som hade varit där innan då den skulle öppna. Så jag förstår ju verkligen att de ville ha en person som varit där innan, smidigare och bättre för barnen. Ikväll så ska jag försöka klämma in lite Annie tid på Skype och så ska jag lämna av lite saker i bastun, först åka förbi ica innan det stänger vid sju för att köpa lite chips, korv, korvbröd bland annat.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej