Det var kräftskiva här i Vik (eller ja var väl i slutet av september, men kom upp på insta i början av oktober)
Jag träffade Moa, vi åt pizza, kinderägg
jag gick runt i mitt korta hår några veckor, innan det blev på med löshåret igen
Jag var på Palladium och lyssnade på bland annat sjukt duktiga Melina
våffelfika med farmor och farfar
sammadag åkte jag häst och vagn med pappa och farfar
jag gick på promenad och fotorunda med mor min
gick runt en dag och bara fotade allt i farmors land
Jag fick täffa min snygga flickvän några dagar
bakning, second hand
tårta allá Stina, plugande i sängen, fika på condeco
jag tatuerade mig, tipsade om poddar, träffade bästa Ebba
bilder från dagen jag tatuerade mig, blev pizza efteråt med Lowe, Moa och bror min
jag var med familjen och kollade på Revyn
några outfits
blandad kompott av att träffa Moa och Alex över en lunch, lax recepet och min nysydda kjol

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej