Skor skokanonen / klänning har jag gjort / emilkeps lindex / kappa har jag gjort / sjal/halsduk lindex /halsband indiska / 
 
Tisdag och regnigt som bara den. Hade ju lockat håret lite snabbt på morgonen, då mitt hår var lite kaos. Men efter att jag gått från bussen upp till skolan i ösregn så var det inte så mycket av lockarna kvar utan. Ett hår som var mer kaosigt än när jag vaknade… efter en dag att försökt fixa håret och gott och lagt det innan för halsduken så blev det såhär, typ platt i alla fall och inte något mellanting. 
 
Annars haft svenska och bildteori idag. Efter skolan gick Moa och jag ner på stan i regnet. Jag köpte en topp jag kollat på i över en månad på Monki, var kanske på tiden och den kostade inte så överdrivet mycket heller, 100kr om man ska vara exakt. 
 
Ikväll så ska jag översätta texten jag skrev igår till GA-arbetet, då Viveka (som jag hade som mentor till mitt GA-arbete, alltså kollektionen/modevisningen) sa att vi skulle skriva den på engelska. Så satt och skrev den igår, men på sv tycker det blir enklare så av någon annledning. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej