Skor skokanonen / byxor H&M /t-shirt hard rock café / hatt mammas  / sjal mammas / jacka second hand / skärp ärvt /

Kom hem ca 06.30 idag på morgonen, så min fredag blev ju att vara vaken 24 h i sträck då jag sen efter att ätit en skål m flingor gick och la mig. Då var klockan kanske 06.45, vilket var tiden jag gick upp på i fredags. Sov sen till elva då Petter kommer in och säger att vi ska åka elva vill du med, jag säger nej. somnar om i kanske 10 min och då kommer mamma och frågar det samma, jag säger nej. Sen 10 min senare så hör man att någon väljer att börja klippa gräset utanför mitt fönster så då masar jag mig upp och tar jeansen som ligger på golvet och första bästa t-shirten jag kan hitta på ett ungefär. Det är så mycket jag har orkat bry mig om hur jag ser ut idag. Ville ju dock varar lite respektabel när vi skulle in till Vetlanda på Vetlanda dagen idag. Regnade, där av snodde jag mammas jeans hatt och sen fick det bara bli en jacka och sjal som hängde framme. När vi kom hem så blev det lite tidig morsdag fika med farmor och farfar. 

Gick direkt därefter ut i regnet i 2-3 min och tog några snabba kort och jag känner bara att jag just nu behöver sova. Men ska ju tydligen hjälpa mamma lite med lakan eller nått, kommer somna tidigt i kväll. 

Men kvällen igår var ju bra, så man får väl ta detta. Blir dock inte gjort något av det jag hade tänkt idag. Men sådant är livet. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej