Första stopped i Göteborg var detta, har för mig att man utövdade Buddhism, men vågar inte svära på det. Vi satt i alla fall där inne på kuddar i kankse 30-40 minuter, medans en kvinna satt och pratade om vad de gjorde osv
Utsikten precis utanför byggnaden
Vi gick på vår lediga tid till en början i alla fall, till condeco. Moa, Lowe och Elias
Moa åt bulle och drack varm choklad
David var där, som gav mig värsta chocken när jag ser att han kapat av typ halva håret, om inte mer. 
Edvin, som försökte ta en likadan bild som på Askelyckan
Kotten 
Sabina och jag och en Edvin som gör sitt bästa för att vara med, bild tagen av Kotten
Lina och sabina, bilder tagen av Elias 
efter att ha suttit på condeco en 40 min gick vi till en ja seriebutik, böcker i mängder, Harry Potter prylar och massa annat. Lowe och de andra var i nån extas av förundran typ
Efter att ha fått springa tillbaka till bussen, kom ändå lite sent men men, så åkte vi till Sveriges första moske.
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej